tak odbiegając trochę od tematu.. ,nie sądzicie że era diesli w polsce powoli sie kończy? coraz więcej osób wybiera benzynowe samochody , i nie ma zamiaru ich zagazowywać. zaczynają więcej liczyć koszty , zaczynają wymagać większego komfortu , a w końcu i te benzyny nowsze nie są tak bardzo paliwożerne , a z drugiej strony diesle palą trochę więcej jak się wszyscy spodziewali , zwłaszcza w warunkach miejskich.
"BOX", "CHIP" - ułatwiający rozruch na c
Zwiń
X
-
"BOX", "CHIP" - ułatwiający rozruch na c
Nie wiem, czy dobry dział, ale uznałem, że może komuś się przyda taka informacja, tym bardziej, że dotyczy to częstej przypadłości TDI'ka
Śledząc sobie allegro spotkałem się z takim oto cudownym chipem - "box"em za 50zł,
Podobno likwiduję problem odpalania na ciepłym. Jeśli to działa to jest to tania alternatywa dla kogoś kto nie planuje softa, a chce się pozbyć tej upierdliwej przypadłości. Czy ktoś z was może to już testował i jest w stanie coś o tym napisać? Nie jest to szkodliwe dla silnika itp?W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
-
-
Udesky muszę przyznać, że sprzedawca jest albo bardzo uczciwy, albo bardzo głupi. Każdy kto choć trochę zna się na elektronice zauważy, że jest to zwykły układzik, który na określony czas ( tutaj 5 sek ) po podaniu na niego napięcia ( ze stacyjki ), załącza przekaźnik, którego styki dołączając rezystor do układu czujnika temperatury, oszukują kompa, który bez względu na rzeczywistą temp. silnika myśli, że silnik jest zimny i włącza świece, zmienia dawkę itd. Części w tym układziku to jakieś 5-10 pln.
Jak dobrze podłączysz to nic nie zepsujesz, ale to tylko taki "wspomagacz", bo na pewno nic nie naprawi, co najwyżej chwilowo "zamaskuje" problem...Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002Jak dobrze podłączysz to nic nie zepsujesz, ale to tylko taki "wspomagacz", bo na pewno nic nie naprawi, co najwyżej chwilowo "zamaskuje" problem...
Bo nie ukrywam, że dla niektórych może to być kusząca propozycją mając na uwadze, że taka korekta u tunera to koszt ok 200 - 500zł, a wkurza ich ta dolegliwość.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Sprzedałem niedawno Opla Omegę 2.5TD z silnikiem BMW. I tam właśnie występował problem, którego dotyczy aukcja. Problem dotyczył WSZYSTKICH Omeg. Jak był silnik ciepły lub letni to trzeba było pokręcić do 2, 3 sekund aby zaskoczył. A na zimnym ino myk! i grał.
Nie miałem takiego wkładu bo raczej jeździłem do pracy i stosunkowo rzadko zdarzało mi się palić auto co krótki czas.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aldamgdzieś czytałem, że problemy z odpalaniem na ciepłym zwiażane są z żle ustawionym kątem wtrysku.www.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Kod:[b]Udesky[/b] Po sofcie u mnie problem odszedł do lamusa.
Też mam taki problem od pewnego czasu i myślę by w końcu też coś z tym zrobić.strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez strazakpRozumiem że miałeś do czynienia z taką dolegliwością ciężkiego odpalania na ciepłym silniku, tak??? Wizyta u tunera i zmiana dawki rozruchowej wyeliminowała ten problem na amen???
Z tym, że sama korekta u tunera to koszt 200 - 500zł, aby usunąć ten problem, wirus to ok 1200zł (bardziej opłacalne od samej korekty moim zdaniem), no i to za 50zł.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
Komentarz